Våga Vägra Vinter !

Bedriven Kampanj: Våga Vägra Vinter! Så låter mitt motto med livet just nu, orkar inte sätta på mig ett par äckliga kängor, det är ju faktiskt vår-månad!! Vill inte ha någon äckligt tjock vinterjacka, inga vantar, mössor och tjocka tråkiga tights. Våga vägra vinter! Ljusa färger, bort med allt mörkt, vårsmycken! Yes. Jag klär mina öron med blommor och nyckelpigor, och det känns fasicken bra. Bara vänta på solen nu då..


























• Klänning Gina Tricot, vit kofta Gina Tricot, armband H&M, SportBladet T-shirt "Vi har också bara sport på hjärnan" 2nd hand.

Råkade köpa en tetra tuggummin jag hittade för 30 spänn på ÖB, men fuck alltså, mamma hade rätt, den var tom efter en vecka :(. Försökte återgälda det genom att gå på aerobics på friskis, riktigt kul faktiskt ! :) Synd bara att dom råkat dränka sin nya lokal. 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart kommer örhängena ifrån :)

2009-03-08 @ 20:11:28
Postat av: leahpeah

örhängena kommer från Gina Tricot ^^

2009-03-08 @ 20:31:55
URL: http://leahpeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0