Klick hem i brevlådan!

Mm... Mjo, det är nog sant att det är farligt att nätshoppa. Min mineralfoundation kommer ta slut så tänkte testa att klicka hem det på nätet... Och vipps så är man uppe i några hundralappar.. Oops. Blidde detta köpt i alla fall:
♥ 2 mineral foundations från Wet'n'Wild. 59 kr/styck och jag älskar dem. Köpte en i fair och en i light, och ja, det är mörka i nyanserna... för mig i alla fall.
♥ Hihi, Viva la Diva's läppglans med äppelsmak :) Ha, kostade bara 25 pix.
♥ Läppglans från Too Faced, jag var nära att köpa denna men blidde inte så, den ska smaka smörkola :O!
♥ En till kabuki borste, min mor ville också ha en =). Från I.d. kostar de juu typ 300, denna kostar 50, japp, nog är det Wet'n'Wild igen!
♥ ...O en mascara också. Min favvo från maybelline börjar bli torr :'/. Får hoppas denna duger, även denna från Wet'n'Wild. Kostar 50 kr också, det är ju så jobbigt när mascoror kostar så mycket och inte tusan vet man vilken man ska ha. De får ju inte se ut som spindelben heller... Brr..
På tal om det dissikerade vi kräftor idag... Usch. Känns som jag precis förstörde mitt inlägg. Urk.
Men nu är jag för snurrig av plugg, trötthet och nackspärr. Hopp i säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0