Välkommen Solsken !

Som ni ser har mitt shoppingbehov minskat drastisk men jag fick lite abstinens när jag smet i från mitt nya hem hos André till Gina Tricot.
♥ Zebra-kjol med lite gråguldig nyans, 50 kr.
♥ Hihi, ni vet mina rosett-trosor :D Jag är ju så kär i dem. Köpte två par à la 29 kr :).
♥ En grafisk klänning, visst är den grym :O. Kostade 99 kr, men fanns bara i large kvar, fast sen har man ju en mamma med ett eget syrum, ingen match för henne ! hihi. Nu är det bara invänta våren!
O solen skiner idag!! Visst är det härligt! Det första jag gjorde när jag kom hem från André var att ta en stol ut på baksidan för att sedan sätta mig och storflina mot solen samtidigt som jag smaskar på en glass. Välkommen Solsken!


Kommentarer
Postat av: sofia

sjuuuuuuuuuuuukt snygg klänning! gud vad jag inte skulle säga nej till den, tror den blir jättefin på dig :)

2009-03-17 @ 20:37:52
URL: http://metrobloggen.se/sofiaandersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0