Regression.

Hur tusan ska jag kunna trotsa vädret när det är 2 dm snö ute.. Jag fick pallra mig hem igår med blöta fötter på grund av min vårsko med öppen tå! MEN, tro inte att snön försvunnit tills idag, NEJ. För nu har inte ens plogskiten varit här för att rensa vägen åt mig.. Grr. Stövlar heter det alltså. STÖVLAR. Regression på högsta nivån.


Åh jo, H&M-katalogen har kommit! Shit asså.. Kan ingen köpa mig detta supergulliga nattlinne :D. Den kostar bara 149 kr och är ju hur bedårande som helst :D:D. O sen hittade jag världens finaste armband från cocoo.se med mini handklovar :D:D, 145 kr. Usch jag är kär.

Den här bilden har Matilda tagit på mig, en sommardag.. -.-. När solen sken. När allt var bra.

Kommentarer
Postat av: matilda

det där kan man tävla om hos kenza :) vi kan sörja våren tillsammans, är så trött på denna eviga snö.

2009-03-11 @ 19:20:07
URL: http://frid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0