ProblemHy

Ett vanligt problem i utseendet är problem med hyn, skavanker, påsar eller min favorit, akne -.-. Om ni inte redan vet det så har jag haft problem med detta, och en dag fick jag total ryck och gick till doktorn... Fick medicin som jag började använda  och vips, det blev bättre. Tog paus i medicinen och började använda den igen för några månader sen. Och nog får man resultat :) Jag menar kolla på den här bilden, jag är osminkad på kort :D Det händer inte ofta, men nu när jag faktisk kan visa den bilden, så är det verkligen något som får mig att må bra :D. Att vara hos doktorn hör väl till ett av mina stammis ställen medan många andra drar sig för att gå dit. Men man blir ju så glad, för inte är det väl helt fel om man kan köpa sig lite självkänsla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0