Man tager vad man haver.

Vet ni vad som såklart händer med mina brillor. Jo, André sätter sig på dom. :@. Någon övre kraft verkar inte vilja tillåta mig att ha solglasögon. Det förra paret sprang ju Maya o Sandra över deussutom. Varför kan jag inte få behålla ett par? Måste skaffa solglasögon skydd... men vart!?

Då alla mina vinter skor gått sönder nödlöste jag situationen genom att ta ett par ankelboots och sätta benvärmare över. Tycker inte om när kängor slutar vi ankeln, inte på mina störfötter i alla fall.



Matte D verkar ta alla med storm. Nu börjar det bli svårt. För trösta mig med att pimpa min miniräknare!



Nu blir det aerobics!
D

Kommentarer
Postat av: Maya

Hey, vadå sprang över dina glasögon? Nu blir jag lite förvirrad :o

Och skydd till solglasögon finns överallt, typ HM :)

2009-03-20 @ 18:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0