Fredag den 13:e

Shiet alltså, energin sprudlar i mig idag trots att jag har huvudvärk, sovit dåligt osv. Är oförklarligt glad idag, kommer på mig själv med att sparka på alla säten i takt till coldplay som dunkar i mina öron.. Skäms när jag efter 10 min märker oljudet som skapatsoch försöker sluta. Sen var det samhällsprov med fusklapp (den tillåtna alltså) men det provet handla om var inget som man själv uppfattade viktigt. Så skitsamma i det, energin sprudlar vidare! Fast jag älskar min samhällslärare trots att han är så konstig. Sen vidare hemma, mat, piano, ett sjukt konstigt opera stycke som jag ska sjunga om en timme... Annars blire hem till världens bästa pojkvän :). Det är FREDAG idag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0