BUS för amatörer

Hur lyckas jag tugga mig i kinden 2 gånger i rad på samma ställe? AJ!
Apropå annat, jag var så risigt blek igår så när jag inte kunde hitta en enda vettig foundation som passade bestämde jag mig igår för att gå upp några hudtoner. Med Brun-Utan-Sol över hela mig går jag och lägger mig som törnrosa. Fifaen. Skitsnygg ton över hela kroppen. Men sen. Oh shiet. Jag var bokstavligen randig om händerna, mörka, SKARPA linjer mellan fingrarna. Jikes. Hopp in i duschen, greppa lavastenen - SKRAPA! Blä. Blev väl ett okej resultat. Å jag vet inte, det finns så många som stör sig på BUS och på solarier. Visst. Solarier kan jag hålla med om inte är världens nyttigaste grej men det kan ändå vara lite skönt att få en D-vitamin-kick eller använda sig av lite BUS för att känna sig fräsch. Vem är världens snyggaste blekfis? Bara undrar. Sen finns det ju överdrifter men det är ju en annan fråga..
Upptäckte däremot när jag kom hem att mina produkter kommit hem från Pashion Cosmetics! Hur fort gick inte det!? Kan inte säga annat än att de förtjänar en eloge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0