Somewhere outside the crowd.

Justja, har min första engelska lektion på evigheter, jag får väl eventuellt redigera rubriken om det står fel sen ;). Nytt schema, nya ämnen, ni ska höra min fina stammande dialekt.

Vill fly härifrån. Sticka ut, käka, sugas in i någon dålig film på bio, bara försvinna i mängden och känna sig ganska okej ändå. Livet sägs vara en dans på rosor, men rosor är vassa. Orka liknelser.
Hm, funderar på om jag ska gå på audition imorgon, inom sången då. Bara det att låtarna som ska sjungas absolut inte är i min genre. Vi får se om tiden tillåter mig hinna med det.

Köpte förresten lite skit på Kicks igår;
♥ Den där Miracle Touch foundationen från Max Factor som jag förut pratade om. Den bor härmed i min handväska. 140 pix. Dyrt men det är ju himla praktiskt. Är en lucka med en svamp inbyggd i den dessutom och den täcker jätte bra och smälter in väl. Jag har i den ljusaste tonen *bleeeek*.
♥ En svart ögonskugga från Viva la Diva, 25 kr, antagligen en restvara från vinterrean. Precis vad jag behövde i alla fall.
♥ Dove Summer Glow för ansiktet. Alltid bra och ha. När dessutom min hudlotion är slut så skadar det väl inte att fynda en för 25 kr? Ska jag skvallra om att det finns några kvar..?
Men nu är det trevligt plugg som gäller. Någon har bestämt att vi ska ha muntligt prov i samhälle så jag är livrädd. Vår lärare är ju jätte läskig även om han är en ganska trevlig prick. Är nervös. Puss & Hej ! ♥

Kommentarer
Postat av: Maya

Han är verkligen inte en trevlig prick. Han kommer döda mig imorgon...

2009-01-20 @ 22:05:44
Postat av: Mickaela

Är den där miracle foundation bra ? vet du om de finns många olika "nyanser" ? :)

2009-01-22 @ 20:17:32
URL: http://mickaelah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0