Rosa moln skingras...

Nu har babe dragit iväg. Efter en lång natt igår vägrade vi båda två dra oss från varandras famnar imorse. Vi visste vad som väntade. Han har åkt nu, självklart ska han till Norge. Älskar honom för mycket, saknar honom så. På återseende alla fluffiga rosa moln, och tillbaka med fötterna på jorden. Suck.

Hm, vet ni vad som är ganska intressant? Jag har varit så sjuk under 2008 att jag nu har fått frikort på apoteket till mars. Ironiskt. Förhoppningsvis kommer jag hålla mig frisk nu.. Jag hoppas, även fast jag brukar ha svårt at hålla mig frisk i början av det nya året...

O vad händer idag då? Har så lust att gå och tjocka mig med en pizza. Men då kommer man till pengafrågan igen. Blir väl sorgens dag idag, eller något. Lite plugg om jag orkar, en bra film kanske... Funderar på att dra till Stockholm på måndag med Mor. Kanske sno mig en fika med en gammal kompis innan skolan också?

O det var så länge sen ni visste vad jag kände...
o jag saknar det.
[Superduperfinabilderfrångooglesåklart]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0