Uppe på benen igen

Livet rullar på. Vinterkräksjukan. Åh, hej vad det går.
Ja, jag sa ju att jag inte mådde så bra och man ska väl gå på magkänslan. Har legat däckad sen tisdagskväll fram till idag. Har inte kunnat äta, inte kunnat gå, inte kunnat röra mig. Självklart missade jag ju årets fysikprov som var det Stora Provet på över 3 timmar som skulle avgöra mitt betyg. Hur det blir med den saken vet jag inte. Jag prioriterade min hälsa nu. Är sjukt trött, och orkar inte med något som heter ansträngning. Så allting går i en gråskala.

Tycker om den här reklamen, lite sorglig bara :O <3

Förresten så kanske ni såg en helt fantastiskt insändare igår angående VL-bussarna. Jajamän! Publicerad. Dm förkorta den inte ens. Störst, bäst & vackrast. Å alldeles, alldeles underbar! Man blir lite stolt över sig själv ändå. Att man kan lyckas. Jag känner verkligen hur jag har makten under mig nu... Men nu ska jag vila, är sååå trött... Eller ska jag ta kaffe istället?



Kommentarer
Postat av: matilda

haha naw söt reklam

2009-01-18 @ 18:40:04
URL: http://frid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0