Buon giorno leggers... Typ.

Jag känner mig så onyttig idag. Lite godis här&där. Hade värsta hålet på eftermiddagen, så lite godis där. O nu sitter jag här och trycker i mig Wienernougat medan jag väntar på att mamma ska kommma hem med chips. Alltså. Jag är inne på en onyttighetsdag... Inte bra. Jag ska kompensera och ta en nyttighetsdag imorgon.Träning + avokado + nyttig mat = en ambitiös insats. Ska verkligen försöka. Tur nog har jag åtminstone inte hoppat över måltiderna idag.
O jag förstår inte.. Brorsan kom hem med sin flickvän och nu ligger dom på nedervåningen och spyr igen. Fy tusan, kunde knappt sova pga allt obehag och åmanden. Hoppas jag är resistent eller nåt, verkligen. Passande om jag blir sjuk nu också. Prov imorgon.
Hörde förresten någon nämna något om en klassfest på lördag. Intressant. Med tanke på att vår klass är lika tajt som en bastu med tyskar. Not. Bara apropå fördomar eller nåt. O på tal om skolan så blir våra prov bara längre och längre.. - Vad sägs som ett matteprov på 4 timmar nästa torsdag? Det klämmer vi väl in..?
Alltid nickar Linnea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0