Thank God It's Friday...

Isolation. Här sprider sig vinterkräksjukan under taket men jag har bestämt mig för att inte bli sjuk. Så isolerar mig, vädrar mitt rum dagligen, tvättar händerna ofta och har köpt hem egen mat idag så jag slipper gå ner på nedervåningen. Jag bor ju själv här på övervåningen, och hittills har jag lyckats att hålla mig frisk.
Något som är synd när skolan börjar är all tid som försvinner. Blir verkligen ledsen när jag knappt hinner träffa någon, hatar måsten.
Har blivit beroende av låten "I Really Want You" med James Blunt. Den är inte superbra eller så men den har ett ganska skönt sväng och rytm :). Haha. På tal om det hade jag sång idag... Min lärare har kommit tillbaka så nu blir de genrer som jag är bra på, och man känner verkligen adrenalinet av en bra insats. Önskar man alltid kunde känna så. Nu ska jag slappna av lite, känner att jag behöver det. Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0