24:e Januari - ett år kärlek.

Hjemme! Har bott hos min norsk hela helgen då han varit ensam hemma och det har verkligen varit helt underbart. Men så fort vi kommer ifrån varandra faller åtminstone min värld samman. Visst, överdrift, men ni fattar poängen. Anledningen till att jag bodde där var dessutom för att det här var vår helg, igår skulle vi mer eller mindre fira att vi varit tillsammans ett år. Sen vet jag inte riktigt hur man räknar det där med datum ett förhållande börjar, mina kompisar har blandade diskussioner om det, men jag och André tyckte att det var när vi båda kunde säga att vi älskade varandra. Det har varit ett fint år, fast jag antar att jag är för beroende av honom. Jag har liksom lust att börja söka lägenhet, lite lutad åt det hållet, men då kommer de där jäkla pengarna-som-inte-finns in i bilden. Jaja, det spelar ingen roll. Jag är glad att jag haft sån tur. Min negativa inställning jag hade till kärlek för ett år sedan har helt enkelt vänts upp&ner, och det är ingenting jag ångrar.

I love my PlayToy. ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha puss på sig linnea du är lite fin ändå ;)

2009-01-26 @ 19:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0