Back to the beat.

Hihi, känner mig snäll idag. Tänkte surprisa André lite så köpte en noblesse ask med ett SF-kort ^^, han är ju så snäll mot mig, så det är liksom det minsta jag kan göra för honom. Haha, token hade min tröja på sig.. Han fick för sig att duscha med kläderna på. Har förresten tappat bort min kamera laddare, vilket icke är bra.. Elelr rättare sagt har väl mamma "städat undan den". Hittar ingenting sen den dagen. O kaffet är slut. Mööp.
Jag ska nog köpa Max Factor Miracle Touch Foundation och ha i handväskan. Så krångligt och springa runt på stan med en necessär med mineralpuder. En liten upppiffning istället mitt på dagen med den här foundationen gör en fräsh till kvällen och passar galant in i hudfärgen. Är helt kär i den. Synd bara att prislappen ligger på 140 kr.. Men den ska vi ha.
Tycker jätte synd om Sandra. Medan jag isolerat mig i mitt rum från hela familjen för att undvika bli sjuk denna vecka har hon bara blivit det. Stackarn. Nu är jag trött, hej hopp ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0