André's Diet till Mig.

DIET. André har satt mig på diet efter att jag klagat om mina dåliga vanor... Enligt mig finns det alltid en anledning att äta godis, chips etc... För att man känner sig nere och förtjänar något extra, för att fira att något gått bra, för att koncentrera mig när jag pluggar, för att hålla uppe energin på prov osv... Det finns helt enkelt alltid en bra anledning. Nu är det slut med sånt. André beslagtog min godispåse.

Här är Andrés regler:
♣ En godis måndag-torsdag, och en på söndag, vilka André kommer dela ur från min godispåse.
♣ Fredag & lördag får jag äta 5 godisar vardera och chips å sånt.
♣ Prov är undantag!
♣ Max 2 kakor/dag
♣ Glass får jag om jag är snäll... Förutsatt att jag betalar.
♣ 2 Marianne kulor = 1 godis
♣ Torkad frukt räknas inte.
♣ Försöka träna minst en gång i veckan.
♣ Varm choklad får drickas hur mycket som helst.

Hm huruvida jag ska klara av det här vet jag inte... Men jag ska verkligen försöka. Kom hem idag och åt spaghetti med köttfärssås, 2 morötter, kokade ett ägg och åt, 2 mackor till det och som efterrätt en varm kopp choklad med grädde.. O jag är fortfarande hungrig... Trots att måltiden tog en timme av konstant ätande..
Förresten fuckar mitt internet... Men nu ska jag gå och fylla i min lapp om valbara kurser till 3an. Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0