Rise & Shine?


Det hände någonting i Västerås igår! Helt fantastiskt, Rockkarusellen kalla dom de. Massa band som gör debut och tävlar. Fasicken, klart man måste gå och kolla när det händer något i Västerås! Så ah, jag drar med André dit kring 19 och vi går in. Aha, garderob.. jajja okej då.. Jag ställer mig i ett hörn med André och tar av mig jackan lite försiktigt. Då kommer en jävla biffvakt och säger åt oss att sticka för att vi är för långsamma. Vi blockerar inte vägen eller någonting så jag säger att han ska ta det lugnt men han avbryter mig och skriker att vi ska dra ut och puttar ut oss. Idiot. Vi stack hem. Bara för att hans jobb suger behöver han väl inte mucka med första bästa. Blev en promenad hem till André istället. Kunde dom inte bry sig mer om sina kunder istället. Västerås suger på evanemang.

Mår förresten ganska bra nu. Knarkar dextrosol i brist på energi. Har bara lust att gå och sova varje halvtimme. Men imorgon hasar jag mig till skolan och försöker överleva. Massa plugg, nya problem och blablabla... Nytt schema dessutom. Ett (kan det tänkas) sämre. Så, jag är super taggad. Undrar om jag kommer somna på bussen...? Jääätte fina påsar under ögonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0