Striptease Aerobics

Skulle vara grymt kul att testa på stripp-aerobics. Har hört att det ska vara grymt kul, men det är väl ingenting som finns i Västerås? Ingen som kan bli ledare för ett sånt pass på Friskis&Svettis? Jag skulle tycka det var kul i alla fall :) Carmen Electra är väl skaparen bakom denna nya träningsmetod som bara verkar bli mer och mer populär, och jag vet att hon även har några träningsfilmer för hemmabruk användning. Fast man skulle ju ändå vilja va i en danssal.. Ajja.

DAGENS Vill ha: En ny frisyr.
DAGENS Klädsel: Jeans, vitt linne och svart kofta, men nu bara linne och mjukisar.
DAGENS Smink: Foundation, litte rouge, annars bara skabb idag.
DAGENS Frisyr: Utsläppt krulligt trollhår.
DAGENS Händelse: Piano? Vilket röjjar liv, matten väntar sen...
DAGENS Låt: I've got soul but I'm not a soldier.
DAGENS Saknad: En långärmad tröja.
DAGENS Dummaste: Antagligen mina dumma frågor.
DAGENS Irriterande: En finne vid min läpp som bokstavligen lyser.
DAGENS Förvånande: Någon som flörtar med en klockan 8 på morgonen, eller var det igår?
DAGENS Behov: Sömn.
DAGENS Bästa: "Bjuden" på pizza av André.
DAGENS Köp: Banankola?
DAGENS Humör: Lite småglad, trött.

Nu blir det matte för hela slanten.. eller kanske lite sömn först...

Kommentarer
Postat av: matilda

Åh älskar det där, är så kul! Ser du nåt i västerås så hojta till :)

2009-01-22 @ 17:55:50
URL: http://frid.devote.se
Postat av: Mickaela

JA TAAAACCCCKK :)! du kan starta. Jag är där varje paaass:D!

2009-01-22 @ 20:13:30
URL: http://mickaelah.blogspot.com
Postat av: Ema

Finns redan på Njoy! (det visste inte någon tydligen)

2009-01-23 @ 16:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0