Fylla tiden med matte?

God morgon, satte upp väckarklockan idag på 10, tycker inte om att vakna för sent på loven, så dagen bara rinner undan än... Vad ska man göra idag då (förutom måsten)?
Varför sätter man sig och gör de oviktigaste när man har så mycket
annat att göra, så var det igår, satte mig ner med matte. Bara för att det är kul och att det går ganska bra.. Tänk om man bara fick hålla på med det man tycker är någorlunda kul... Aja bläää.
Imorgon ska jag till Sthlm och kolla in lite godingar. Än så länge är jag på morgonhumör och blickar mot min varma sköna säng knappt 2 meter bort... Vad jag svamlar... Jag behöver nog vila liiite ^^. [google]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0