En livs levande gråskala.

Tycker inte om när man sitter på en trång buss och ser hur vissa sitter och tar upp dubbla säten med sin minimini-handväska, eller att de sätter sig ytterst så de blockerar en plats. Såna där grejer gör mig lätt irriterad... Ordet snobb svischar väl förbi i mitt huvud.. Speciellt sen när man ser hur bussen ständigt fylls på, men nej, nej, de sitter kvar. Stela svenne pinnar som är rädda för allt som heter kroppskontakt.

Åh ja, just det. Hittade det där strip aerobics på Enjoy i Västerås (stans snobbgym för alla som vill veta), som dom ska köra under en testperiod under februari, kommer kosta 110 kr/pass för icke-medlemmar. Hm, undrar hur många svenskar som kan bryta sitt pinnmönster.

För övrigt känner jag mig som en riktig besserwiesser idag, ingen bra dag alls. Håller dessutom på och bli sjuk. Känns som jag går i regression, ville bara ha kebabrulle... Men då blev pappa lite arg när jag inte ville äta nån mat... Så blev man tvingad till en tallrik flingor också... yummie. Känner mig som en livs levande gråskala. Allt är såå värdelöst just nu.

Kommentarer
Postat av: matilda

Sugen på att gå dit med moi?

2009-01-28 @ 20:50:55
URL: http://frid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0