Striptease Aerobics à la Carmen Electra

Porrstjärna here i come! Eller inte. Men jag gjorde det!
Var på Strip Aerobicsen idag och det är lätt den roligaste träningen jag varit på. Tränaren kom iklädd i en skjorta och nätstrumpor, började lektionen med att släcka salen... Och sen började showen. Det var verkligen kul att få ligga där och åma sig framför spegeln, kasta med håret, vicka på rumpan, skitsamma om man visar för mycket eller suger för hårt... Ingen lägger märke till en ändå då man är så jäkla fokuserad... Men det var så roligt :) Passa på att gå till nJoy då det bara är 2 gånger kvar!! Absolut värd varenda 110e krona! :) Nu är jag redo att gå hem till min pojkvän, puss&kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0