Valentine + 100 sidor + Badrumsskåpshysteri

Oåh, jag vet att ni förlåter mig för dålig uppdatering. Det här är världens äckligaste stressvecka... O idag hade jag mitt psykologi prov på över 100 sidor... Där satt jag och skrev 9 A4 (med tajta rader)...  Det värsta är att det inte ens kändes tillräckligt, men de 2 timmarna av provtiden hade tickat slut. Usch, och såhär kommer veckan rulla på.. Ska monster läsa min engelska bok också.. Är sååå nervös inför redovisningen.. Tur att det är lov snart -.-'! Men okej, jag är bäst ;)

Fick lite ångest där över alla hjärtans dag... Vill ju ge hela världen till ponken men gav upp när jag inte hitta något tillräckligt... Så kommer han med världens sötaste kort ^^ med choklad i!!! hihi. Puss på sånt :) Sedan spenderades dagen med mjukiskläder, calzone och massa mysig film. Åh, längtar nostalgiskt tillbaka. Torsdag då är han min !



Hm dom säljer ut min drömparfym för 200 kr vilket ger mig ångest så det knyter sig i magen. Vill ha... Men.. pank -.-. Aaww...




Vaknade för tidigt idag så jag kröp in i min superdupermysiga morgonrock och undersökte mitt stökiga (ack så användbara) badrumsskåp. Hittade lite favoriter...
Glossing Serum till håret från Body Shop.. Luktar gudomligt och ger verkligen fantastisk lyster.. Kostar nästan 200... Dock råkade jag fynda 2 flaskor à 30 kr på den tiden då dom hade grisen-i-säcken... Nu har ju dumma L'oreal gått och köpt upp skiten så nu finns bara kassa reor :(.
♥ Åe, en annan favorit, Britney Spears Highlighter från pardymen Curios. Doftar som parfymen och ger jätte fint skimmer vid käkben eller ögonbryn. Kommer ihåg att mamma köpte parfym lotionen åt mig i födelsedagspresent något år.. Hon frågade om jag ville ha den innan jag fyllde år eller på själva datumet. Jag sa att jag ville ha den på datumet.. Flaskan hittades aldrig dagen i ära och har sedan dess varit uppslukat i ett svart hål.
Garnier Fresh Ansiktslotion, ca 40-50 kr. Min absoluta favoritkräm. Återfuktar min hy perfekt utan att ge upphov till en enda finne. Tacksam för det är jag.

Kommentarer
Postat av: sofia

var har du köpt ansiktskrämen? den verkar jättebra men jag hittar den ingenstans :(

2009-03-01 @ 19:26:15
Postat av: leahpeah

finns lite överallt, i en liten vit förpackning med burken som omslag! finns på H&M, åhlens, o även coop o kunsum

2009-03-01 @ 21:07:23
URL: http://leahpeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0