Random things

Jag är en riktig hejare på det här! Nä, men det känns som att min blogg börjar glida lite mer åt blarf-hållet. O HEY! Har BlondinBella till slut lagt ner? Hennes blogg funkade inte idag. Intressant.
Sammanfattat den här veckan så har jag... Inte gjort mycket alls. Ligger mest och irriterar mig över saker, annars drömmer jag om förra söndagen då jag och André badade i snö för att sedan kontra med att hoppa i varmt bubbelbad. Mys. Jag var dessutom duktig och tränade igår.. Kom däremot fram till att jag borde göra ett astma-test... Hm..
Idag var det väl egentligen tänkt att Sandra & Maya skulle komma hit, men framtiden är osäker och jag får väl sitta själv framför Melodifestivalen med en påse chips och dipp annars. Försökte skapa en lista på spotify, men usch vad dåligt det gick, skicka mig gärna om ni har någon bra. O wihoo, barnbidraget nu då... Avdrag på några 100-lappar dock.. jikes. Skriver ni oxå saker ni ska komma ihåg på händer/armarna, det hör till en gammal fason hos mig... Vilket mix inlägg. Här är låten jag skulle komma ihåg i alla fall, faktiskt så bra gjort av dessa två (annars såå opopulära figurer från mitt håll). Grymt sväng hihi ^^.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0