Kalla kårar VS Obama

Igår hände en riktigt läskig sak. Jag var ensam hemma (för första gången i mitt liv, nästan) och till min personlighet hör det till att vara superrealistisk. Så jag går ner och låser dörren går upp på övervåningen och spelar piano.. Sen hör jag helt plötsligt knarrningar från vardagsrummet och dunsar... Jag slutar spela och går mot trappan, men det är tyst. Jag frågar om någon är där men ingen svarar.. Går tillbaka till pianot och då hör jag en duns nedifrån...så jag går mot trappan och när jag börjar gå på den ringer telefonen. O jag får verkligen kalla kårar.. Vet inte om jag vågar svara först, det hela känns ju som en en scen tagen ur rysaren "when a stranger calls", men går sedan försiktigt mot telefonen och svarar. Men när jag lyfter luren lägger någon på och det piper bara... Det läskiga är att det inte ens står att någon har ringt. Brr... Får verkligen rysningar av det där, funderar nästan på om det var inbrottstjuvar som höll på med baksidefönstret eller något, man har ju hört mycket om sådana händelser på kvarterna omkring. Dessutom kunde dom ju inte se in i huset då hela nedervåningen hade persiennerna nere...

Usch nu lättar vi upp stämningen med den här fina bilden på Obama som jag hitta på blarf :D

Kommentarer
Postat av: Maya

Nej vad läskigt, såna där saker händer bara i mardrömmar :O

2009-02-16 @ 12:16:36
URL: http://mmayaa.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0