ZzzZZz...

ZzzZZz... Finns det något värre än att vakna upp med ett kallt blött hår som kyler ner hela ryggen efter en dusch sent kvällen innan... Jag tror inte det. Men så var inte fallet idag. Imorse vaknade jag upp med en sömnig André bredvid mig. På tal om det håller jag på o somna. O på tal om tal så har jag några matteuppgifter kvar att göra till provet som är på fredag morgon, för att lösa situationen försökte jag ägna mig tid åt problemen på biblioteket som på den gamla goda tiden. Gick väl sådär. Får jobba på det. Faen, orkar inte ens skriva... jag är trött.. Alla mina meningar blir så osammanhängande.
Hade i alla fall förväntat mig att få träna idag, men då visar det sig att jag inte har någon skjuts. Kul. Fasto andra sidan är jag ensam hemma ikväll. Sånt händer typ absolut max en gång per år. Intressant. Ska nog sova nu.

Varför är det alltid fint väder när man ska plugga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0