Vakna upp med Gevalia .

Sitter här med kemiboken o myser med en kopp Daim Cappuchino från Gevalia. Kaffet är absolut att rekommendera, jag är jätte förtjust i allt som liknar kaffe men som inte är kaffe :) Däribland älskar jag Donkens "Kaffe Cool". I alla fall så skriver jag lite nu eftersom min eftermiddag kommer bli hektisk... För det första så slutar jag ju inte förrän halv fem o då ska jag hem o skritta ett arbete... Förresten tänkte jag visa er Sveriges snyggaste klocka som ligger i min ägodel. De är ett halsband med en handgjord klocka, o den fyndade jag för endast hundra lappen på en slöjdmässa i Hjo. Visst sjukt långt dit, o slöjdmässan äger bara rum en gång per år.. Men de har ofta många andra fina handgjorda smycken :) O om jag hittar en till sån här, köper jag den utan tvivel. Synd bara att jag inte har Sveriges snyggaste händer. Vi får se om det blir nå skrivit ikväll.. Nu ska jag sminka mig :O ;) ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0