För mig kommer du alltid vara Ränne-Rasmus...

Vilken fin uppdatering idag :O Nej, men jag vaknade upp hemma hos André idag o drog till Hälla. Där gick vi o snyltade gratis kaffe på en massa olika affärer; Max (som jag åt på för första gången idag), Expert o Elgiganten. Inget direkt köpt mer än orala saker. Misstolka mig inte.
Efter det åkte vi hem o såg Zozo, men sen fick André ryck över att sitta still. Så kvällen slutade med en bowlingkväll på Bellevue, med Hanna, Maya, Ränne-Rasmus, André då, o sen en efterbliven Sandra som tagit fel buss. Kvällen slutade ju självklart med att jag kom sist. MEN ! Det var 20 sek kvar av spelet, o jag slog mitt sista skott. - Tror ni inte jag fick strike eller :D Sen stängs skärmen ner o det står "Speltiden slut."  Lätt det bästa på hela kvällen. Sen blev det splittrade vägar, fast jag var/ÄR fortfarande fett sugen på att ungås o träffa lite folk meen there´s no opportunity tonight. Så nu ska jag väl duscha o gå o lägga mig. Nannanana...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0