Bad day to be a calorie

Varför sitter min babe på ett tåg till Norge när han kan sitta här med mig o mysa med popcorn o film :(? Fredagskvällar är ju våra kvällar. Dessutom säger stackarn att han är sjuk. Han har aldrig varit sjuk. Varför får jag då inte ta hand om honom, så som han tog hand om mig när jag var sjuk, så som han låg bredvid mig o kramade o pussade mig fast jag såg ut som skit, inte kunde prata, inte röra mig, inte kyssa honom eller ge honom någon respons överhuvudtaget. Han fanns bara där. Så är han i Norge!

Matteprovet gick nog bra idag, men som kompensation för övertid skulle mattelektion utgå på eftermiddagen, o som ersättning skulle vi ha frivillig kemi lektion. Tror ni inte att klassrummet bara fyller nördarna Hanna & Linnea med lärare. Intressant o ha genomgång fast man bara är två. Men det var kul. Sen kom lite mer folk och förstörde den fina stämningen :O.

Efter skolan sen så somnade jag direkt, o fortsatte i det tillståndet till klockan 5, då jag vaknade och gjorde mig iordning för att gå till gymmet :). Men idag har jag bara tränat kondition eftersom det är min sämsta egenskap inom idrott.
Så jag sprang först
1 km = 10 min
1km = 7 min 3 sek
1,5 km = 10 min
1 km = 6 min 18 sek

Om man jämför med första o sista så är det ju en liiten förbättring :) Jag är nöjd. O imorgon blir det badminton klockan 11 :) Kämpa på Linnea ! Nästa koopertest ska bli bättre :) Ska försöka upprepa träningen på söndag. Jag känner mig stolt :) !! MEN NU ska jag kolla på nån dålig film jag lånat på biblioteket och bara ta det piano :D PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0