Finally Friday !

Ska passa på o uppdatera er nu medan jag är på bättre humör. Har åkt lite slalom med mina känslor, o det blir verkligen enastående upplevelser... men inte helt positivt. På lunchen gick jag o köpte llite godiis med min babe, o vi träffade hans kompis som skulle "shoppa" en tröja. Även han är en typisk "karlakarl" som får ångest av att vara i en affär mer än 4 min. Fenomenet killar alltså. Efter skolan gick jag med Mamma på stan o fick köpt mitt armband ;) ! Men då kommer det jäkla problemet att låset är trasigt på just DEN jag tog.. så måste byta den. Köpte även ett jätte gulligt "rosett"-halsband :). Däremot hittade jag inga skor. Varken höga eller låga. Jag förstår inte varför jag har så mkt problem med skor. Men sedan har jag ju typ oxå Paris Hilton-fötter. Snubblade sedan över två linnen från H&M på rea, alltid bra o ha :) Så idag har jag väl bränt en 2 hundralappar. Inte så farligt, men pengar är alltid pengar.
Just nu sitter jag hemma o tar det soft, ska sticka till André strax för mys med tv-spel o film. O här är även lite bilder.. på vad som inskaffats till min garderob. Själv är jag helt kär i smyckena :)


Men nu ska jag göra mig iordning, o sedan försöka knalla iväg till min springare som väntar på andra sidan stan ! Ha en trevlig fredagskväll !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0