Kreati< . Sämst rubrik .

Sitter o gluttar lite på Idol, ganska intressant. Ångrar att jag inte följde med Hannibal, Majs o Handra till auditionet, även om jag inte hade kommit vidare hade det ändå varit en upplevelse, o jag kan verkligen tänka mig hur stämningen är där utanför :) Jag kommer ihåg att André lovade mig, för ca ett år sedan, att kidnappa mig, sätta mig i ett koppel, i en bur o betala transport åt mig för o ta mig dit... Undrar om erbjudandet står kvar ;)?

Jag har ångest för allt. O en av de sakerna är att jag i slutet av sommaren kom igång med att träna på gym. Men när skolan började hade gymmet stängt i en vecka, o nu är min träningsglöd svag. Känner att jag vill o behöver, men så krångligt o ta sig dit o hem. Btw är jag sugen på choklad, med nå krispigt i. Marabou har kommit med två nya saker... typ amigos o nån ny chokladbar :P. O btw nr 2 så suger maten så hårt i skolan. I början av ettan fick vi lyxigt välja lättdrycker till, o det kompenserade den dåliga maten. Nu finns  inte lättdryckerna. Idag överlevde jag på 3 frasrutor med en Pommes-frites krydda som dom dock iaf utökat sortimentet med (från salt). Angående bilden tycker jag bara att en blogg är finare med bilder, den här satt jag o klutta en dag i min loggbok :) O KOLLA, på nåt underligt sätt lyckades jag skriva bredvid bilden!! Får se om jag kan lyckas med det igen. Men nu ska jag fortsätta att samtala med Herr Mattebok o sedan har jag ett viktigt möte med Fru Biologi... Bok, alltså.

Så vet inte om jag bloggar nå mer idag, men godnatt annars :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0