Så najs med kemi ..

Kragar, k-r-a-g-a-r, KRAGAR! Det är så fruktansvärt fint i höst med grovt stickade tröjor med bamse knappar och stora kragar. Tyvärr kanjag inte köpa något sånt med min handpenning som är på ca 10 kr... Vilket även gäller kreditkortet. Mina sista pengar gick åt till att köpa pasta pesto påsar.. Måste ju faktiskt försöka få i mig något den här veckan.
André o jag har örresten startat en kassa :) Vi ska samla in en summa pengar varje månad till att gör något kul för i sommar... Kanske, kanske åka nånstans :) Låter bra för mig ♥
Sen idag hade jag långt håål i skolan, som jag spenderade med att försöka få ett grepp om fysiken. O tur var väl det eftersom vår kemilärare kom o sa idag att vi ska ha prov på kemi nästa onsdag :O Helt katastrolfalt. Jag förstår ju inte kemin just nu... Så det blir väl inge nöje i kommande helg heller.. O sen fick vi se en underbar planeringen, där vi är uppbokade med minst två prov i veckan ända till höstlovet, o en tidsperiod efter det. Man känner verkligen av adrenalinet. Så för att förhindra ett sammanbrott uteblev dagens träning, o på att göra listan står; läsa 1/3 av kapitlena  i kemi, göra klart de sista talen på avsnittet i matten och att börja med svenskainlämining. Önska mig en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0