For the birds .

Jag orkar verkligen inte med mig själv, känns som att jag bara faller o faller ner för ett evigt stup. Ge mig vingar någon.. Varför kan jag inte ha självkontroll? Varför sätts jag i såna här jävligt jobbiga situationer? Varför kan jag inte ta mig ut.
O det här är bara en bråkdel av alla frågor. Jag är så trött. Jag tänker låsa mig inne hela helgen, då lär jag ju inte bli besviken på nåt eller någon. Jag orkar bara inte med det här.

För att försöka lätta upp den här underbara stämningen har jag försökt kolla lite på youtube... Men det är väl tragiskt nog. Fredag kväll. Det här påminner lite om i tisdags när ännu en av mina "fria" dagar blev förstörda. Hur lyckas jag? Jag tänker göra något förbjudet. Jag måste göra något.





Hittade i alla fall en kortfilm, som lockade fram ett litet drag i min mungipa.

Pixars - For the birds.

http://www.youtube.com/watch?v=wjG--oiQuNA
Vet tyvärr inte hur man länkar än så ni får klistra in länken i webläsaren ;)

Men nu ska jag inte skriva mer idag, har inget vettigt i skallen så ska väl nanna snart. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0