Våren är gräslig !

Idag höll jag tal. Kort & Gott. Ni förstår av någon konstig anledning har jag valt retorik, ett ämne i skolan som skrämmer skiten ur mig. Jag är nämligen inte någon bra talare, och livrädd för att stå framför klassen. Nu dessutom skulle man hålla ett informativt tal, med karaktär. Anyway, ni kan nog förstå min ångest, men jag är nöjd med min prestation..
Efteråt kom ångest numero due, pricktest för allergi. Pappa skjutsade mig till lasarettet och sedan fick jag en massa mysiga nålar stuckna i armen. Givetvis var jag superduper allergisk mot gräs, vilket förstör alla mina somrar jag har framför mig. O sommarloven som är livets njutning. [I alla fall tänkte jag lägga in en najs bild här, men någon har snott min mobilsladd !!] Såå, nu har det löst sig efter några timmar... URTJUSIGT !

Efter att vi lekt med alger på laborationen i biologi cyklade mina solstrålar till Kalasgott, för att ta upp gårdagens jakt efter choklad praliner. Denna gång lyckades vi. MEN, känner mig så fasligt onyttig den här veckan, öppnar jag kylskåpet gapar den lika tomt som mig ! O dessutom hoppades jag kiosken där jag bor skulle ha chokladpraliner... men när jag gick in där var dom slut.. O eftersom den affären är så kusligt liten kände jag mig tvungen att köpa godis... Bläää. Ge mig mat någon. Feed me. Nu sitter jag hemma och filosoferar om hur fort en vecka egentligen går, och hur man ska hinna med allt på så lite tid... Sen sitter jag hemma o saknar Andrés axel som jag brukar somna på... Too tired.

 -  Did you know that I get lonely...? At the thought of you not being here...
(K.O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0