Abra Kadabra, Utväxt Bort !

Idag har jag känt mig så totalt nere, skolan är ju verkligen hemsk! Så mycket stress att magen knyter sig, vaknade tillomed i natt vid 4-5 av magont. Usch, det ska verkligen inte vara så. En annan som inte heller verkade fira var Hannibal. Oturligt nog är det så att våra språktimmar ligger olika kring luncherna o på fredagar resulterar det i att Hanna får äta lunch utan hennes solstrålar. Så hon var också nere i mörkrets hålor. MEN, då kommer jag ;), o jag tvingar med henne på min italienska xD, fråga mig inte om det är kul meen magistern är väldigt speciell, o feminin :), jag börjar gilla honom mer o mer. Så vi satt o kollade på en av Will Smiths serier då han rappar på dubbad italienska. Så kul :P. Sedan sprang vi iväg för att kasta i oss en måltid på 8 min. Sen lämnade jag över hanna åt franskalärarinnan. O då började mitt elände kännas påtaglig igen. Efter matten som var den sista lektionen stod jag paralyserad vid mitt skåp i 10 min. Men tillslut lyckades jag pallra mig ner till stan o ta mig an mitt hemliga uppdrag. Som är hemligt :) ! Sen tog jag mig en sväng till myrorna, där jag fann en skjorta o en stickad tröja. Nu idag hade jag egentligen tänkt pallra mig till gymmet, men är så fruktansvärd trött.. Istället blir det nog att färga min utväxt... Sedan ska jag försöka plugga lite. Jag vill dessutom lägga till att jag är förvånad över mig själv eftersom jag har nördsvans idag, något jag inte haft på åratal, åtminstone inte offentligt. :P. Sen är frågan vad man ska hitta på ikväll, att nörda sig hemma helt en fredag är inte helt rätt... Mina öron har i alla fall hört något om en viss grillning, men den börjar 8 så vet inte om jag hinner... Dagen är ju fan snart slut :O. Men nu ska väl försöka ge mig på färgningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0