Linnea, - På språng till dig !

Hej hej, har ätit o duscha o pluggat o ätit o, o, o... Känns ganska bra i alla fall. Strax ska jag väl transportera mig över till André, där jag inte vet vad som händer... Men först borde jag äta något ! Har diskuterat med mamma nyligen om mineralsmink.. När jag åkte till ullared i sommras hittade jag mineralsmink från Wet'n'wild, för 37 kr. O det är verkligen så prisvärt att det inte är sant. Ordinariepriset ligger på typ 60 (fortfarande sjukt prisvärt om man tänker på Sandra som köpte för över tusen från I.d. ;)), MEN märket finns tyvärr inte i Västerås (vad jag sett). Men jag är verkligen supernöjd. Hittade dock en hemsida som säljer deras produkter och andra märken, med bara 29 kr frakt ! :) Får se om jag kanske blir en köpare där senare...  Hemsidan är http://www.pashion.nu/ ( - O jag lyckades även länka :))

En annan sak som räddar min vardag (ja, ja, överdrift), är penseln på bilden. Det är nämligen så att jag har en ganska ostadig hand, o kan aldrig få till en eyeliner snyggt. Men min räddning är den här borsten från Make-up-store ! Jag fick den när man gick en sån där "sminkkurs". Man använder den på så sätt att man borstar på en ögonskugga längs ögonkanten o då ser det ur som en eyeliner :D ! Man kan oxå ha den som ögonbrynspenna.. Jag tror den kostar 150 kr... Men den är verkligen jätte bra, speciellt eftersom jag minskat mitt användande av mascara.
Men nu ska jag börja pallra mig iväg mot André. Så nu blir det inget skrivande mer idag! Så godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0