Trauma!

Hej där, tänkte berätta en sista sak innan jag går o nannar...
Det hände en hemsk sak imorse när jag skulle åka till skolan... O då ska ni veta att dom har kastat om min busslinje, så jag tog ett djärvt kliv o ställde mig vid en ny busshållplats bland en massa folk o läste tiderna.. Så kollar jag ner på marken o upptäcker en liten pälsbit som ligger upp-o-ner o jag undrar vad det kan vara för tillhörandra-accessorar-till-vad-för-klädesplagg-det-nu-kan-vara. SÅ!; jag bestämmer mig för att putta till den där lilla muffen o vända på den, o jag som befinner mig högst upp på ett litet stup puttar till den o VIPs så flyger den döda igelkotten iväg ner för stupet :O, ingen bra början på dagen. Stackars lilla varelse! ;O


 O här är en annan liten taggig varelse som oxå är död :S. Fast han ser ut som en bacill. Han kommer iaf från lund, o bodde en gång i tiden i mitt takfönster... Men nu ska jag gå o duscha o skönhetssova mig inför ännu en jobbig dag, men DÅ kommer en viss Hannibal över för att våldgästa min säng! Godnatt :)


Ps. Hm.. finns det inge sätt man kan få bilden I texten? Jag är något amatör :) Ds.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0