" Take a walk in my shoes... "

Tog mig förresten en liten runda på stan efter sången idag. Mest i jakt efter ett par låga skor/kängor. O i första närmsta affär hittade jag dessa juvleler ! Jag vet att jag kollat på dom förut o blivit lite kär i dom. Affären sålde ut alla skor för 99 kr, lagerrensning, höll på o fölla för ett par stövlar också, men inget kunde få mig att slita ögonen ur dessa ! Det är väl snart vinter, men även snart vår igen. Jag är kär i alla fall.

Men nu var problemet att när jag skulle betala, så kom jag på att jag glömt min plånbok. I mitt skåp, på tredje våningen, i en skola som låg långt bort från mitt medvetande. Varför? Men nätt o slätt fick jag rusa genom halva stan för de där skorna.
Föll dessutom för ett armband på ur&penn som jag måste ha, men där får man 3 smycken för 2, så jag måste förhandla mig med vissa vänner om saken. Hm, absolutely.

Imorgon har vi en soft dag, - skoljoggslashpromenad, och film. Så idag kan man ta det hyffsat lugnt.


♥ Ha det gött !



Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=11325

Gå med här om du vill vinna gratiskläder och present kort på tex HM, gina och många fler ;D

2008-09-08 @ 18:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0