Små ord .

Jag känner mig trasig. Splittrad i en massa delar. O det är så förbannat svårt för jag vet inte om jag tjänar på att laga det. Innan det faller sönder igen.

Det känns som hela min kropp skriker efter uppmärksamhet. Det är kallt, jag fryser o jag fumlar bara i mörkret. Jag ser inte en glimt med ljus. Allt bara sjunker ner i helvete, o jag skjuter undan de jag älskar, för jag vill inte föra dom dit. Jag förstår inte meningen med någonting. Hade tänkt ta det lugnt idag, se på film, men mitt lilla huvud har bara stora tankar för sig. Jag kunde knappt stå ut den här dagen, hur blir då de kommande?

"Hoppas det inte är lika mkt kaos i ditt huvud, som det är på ditt rum"
PANG ! - Rätt i nyllet.
Precis som mitt horoskop.


O jag känner mig inte trygg i någons ögon.



Som jag en gång sa;
"Jag känner mig som en pusselbit,
man passar inte in någonstans.
Alla vänder bara ryggen till,
o då visar det sig att man hamnat i fel jävla kartong."                                     Vi lägger hjärtat på hyllan ett tag.

Kommentarer
Postat av: Maya

LINNEA! :O <3

2008-09-11 @ 22:46:07
Postat av: RACERBAJS

Hanna som talar: jag gillar inte att kommentera bloggar och jag vet inte ens vad jag ska skriva förutom att det blir bättre, jag vet det så glöm inte att leva också på vägen. Som jag en gång sa: Du kan sms:a om du inte har nån kör, jag är där och redo genast på en gång för, jag vet att vi två passar bra ihop så kom igen Linnea ge mig ingen högerkrok. Det var allt för mig, tack och hej (min stora livskris består av att bon scott är död, vilket han i och för sig har varit sen 80-talet men ändå)Skicka ett plustecken om du vill

2008-09-12 @ 00:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0