Sjuuukk + länk !

Faen vad surt. Kunde inte sova alls inatt. Vaknade klockan fyra och kunde inte andas. Jag är arg. Min hals smakar äckelmediciner igen. Vad är de här? Men jag ska gå i skolan iaf, halva dagen åtminstone, sen ska jag hem o vila mig för provet. Usch vad jag är arg.

För att inte skriva helt onödiga saker tänkte jag lägga en länk till alla favoriters blondinbellas shop. Nog är jag en sån som sitter o snokar i hennes liv, snyser åt hennes självgodhet och lyx, men ändå fortsätter läsa. Men det är inte hennes blogg jag vill länka utan hennes shop,  http://bellme.se/. Här läggs en vara ut för dagen, allt från parfymer till senaste elektronik och säljs för ett varierande billigt pris. Än har jag inte köpt något, försöker sluta med impulsköp, men jag kollar alltid in dagens erbjudande. Man vet ju aldrig vad som kan tänkas dyka upp. Miss Dior parfymen har dykt upp några ggr för 300 kr. ;)
Svarta naglar är det som gäller för mig just nu, men nu ska jag försöka ta mig till skolan. Puss.

Kommentarer
Postat av: Ema

Ursh, Blondinbella. Jag blir bara arg över att läsa bloggen (har gjort det en gång, och kommer nog inte ske igen) så 08-aktig att man spyr.

2008-10-02 @ 17:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0