Shoppiing :)


Kom ganska nyligen hem då efter en lång jakt efter skor :O Jag som var nere på stan (i tid!) fick gå runt och vänta på alla andra av anledningar som att:
 ♦ Någon fick mens
 ♦ Någon ville inte vistas på stan pga en finne
 ♦ Någon kunde inte hitta i stan

Ni hör ju vilka ytterst pinsamma vänner jag har. Vem som är vem får ni lista ut själva.



Själv gick jag omkring med min nyfunna kärlek, det vill säga en kikarväska! En väska som man alltså hade kikare i för bra många år sen. Dom är lite klumpigt söta :) Vi virrade runt på stan men tempot var lite för segt för mig som sprang i förväg till alla affärer. Skojakten gick inte bra, jag hittade ett par skor men för 700 pix vilket var för dyrt för min plånbok. När jag tillslut var helt övergiven vid 3 fick jag tag i pappa. O pappa vara snäll man, han gick o köpte dom här skorna åt mig :O :)) ! Så nu har jag ett par jättefina (lååga) stivali från wedins :) O än så länge är jag hel nöjd, men jag har 8 dagar på att ändra åsikt. Fast jag är väldigt nöjd och tacksam än så länge :) :) Puss pappa ;)

Övrigt som blidde köpt var
♦ 2 enkla linnen från New Yorker à la 30 kr
♦ 1 stor vit t-shirt som jag ska kludda på från H&M på 49 pix
♦ 1 mascara 65 pix
♦ 2 tunna hårband från glitter ca 10 kr
♦ 1 gummilinjal (bara för att jag råkade tappa bort min precis innan matteprovet, ska försöka fråga lite lärare om jag glömt den nånstans) 30 kr.

Så nog finns det ändå en del kvar av studiebidraget :) Men slut på det roliga :O nu blir det till att försöka läsa lite kemi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, jag var faktiskt sen för att jag fick lov att åka från mitt i ingenstans, det tar fan en timme att komma in :P

2008-09-28 @ 19:10:39
Postat av: Sandra

oj då, glömde ge mitt fina namn ;).. men jag hittar i stan!

2008-09-28 @ 19:11:39
URL: http://sandraalundgreen.blogg.se/
Postat av: Maya

Det såg faktiskt ut som att jag hade en stor jäkla vårta på näsan! :P Man vill ju inte se ut som en häxa heller...

2008-10-03 @ 17:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0