Sånt är livet .

Känns som jag ska spy av utmattning. Cyklade ner till Hannas farfars lägenhet o plugga med mina töntar men sen vid halv 4 skulle dom rulla vidare. Så jag slog en pling till André som bor precis i närheten och vi cyklade vidare för att spela badminton, lite sådär halv oplanerat. Efter en kvart var jag trött,  o 5 min efter det började vi ju tjaffsa om vi skulle köra match eller inte. André tror nämligen att man inte kan träna om man inte kör match. Så, match it is! Men jag blir bara irriterad vilket slutar med att vi inte snackar med varandra. O sen blev jag arg, men den energin utnyttjades något. Det slutade med en häpan André som stod o kysste mig för att han var så stolt över mig. Ha ha ! Själv såg jag ut som en kokt kräfta. Jätte sexii. Sen fick jag ett oväntat samtal av mamma. O om ni inte vet det så är det så att jag har en autistiskt brorsa på några bast äldre än mig, o det innebär att han är språkmässigt som en treåring men med en kropp som en ångvält. I alla fall hade denne filur tänt eld på sitt hår o var allmänt aggressiv. Känns tryggt. Bör jag säga att kvällens planerade övningskörningen rök där också?
O inte finns det heller något bra på tv, det går aldrig något bra på tv när man är ledig... O André som inrte har språk, o vissa andra som tänker skolka o ha sig.. Har sov mogon till typ 1.... Själv tänker jag stå med böckerna i högsta hugg klockan halv nio. Härlig start på dagen.

Känner mig något insprirerad av Lilja 4-ever filmen. Men jag känner mig dock duktig den här helgen :). Så, en liten, liten eloge till mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0