O jag är botad för ikväll.

Usch, jag har fortfarande inte kunnat koncentrera mig med skolarbete på fritiden. Men när André lovade att ta sig hit o läsa samhällskunskap med mig satte geniknölarna igång o jag pluggade lite matte tills han kom... Kanske är det inte så dumt med en plugghelg? Jag skulle i alla fall behöva det med den takten vi har i skolan.

Imorgon är en lång dag, o under den lilla håltimmen jag har ska jag pallra mig till kulturskolan o spela piano i 40 min. Kommer bli så framöver varannan vecka.. Förut hade jag det varje vecka men mitt psyke klarar inte det. Plus så är det värsta jag vet att spelar uppp för publik. Det blir bara en klump med ångest i magen som man mår dåligt över i veckor... Annat är det med sången som började i måndags... Men det här är bara nonsens.


Så nu ska jag gå o joina ponken i soffan, men tills dess:
Driv ut demonerna i mig. Set me free.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0