O hon sprang...

Jag suger verkligen hårt på att springa. Det började tillomed dåligt.

Vi hade en enkel uppvärmining med att springa 100 m fram o tillbaka. Tror ni inte att jag, ja just det, just jag råkar ut för en flygande fluga rätt i ögat. What a feeling ! Sen fick vi veta att sträckan var 2,4 km, visst att det låter lite, men fasicken heller,  men vi sprang. Sandra (speciellt) o Maya sa att dom skulle jogga med mig. In my ass ! Där gled genast dom förbi. Så kvar var jag, med min sketna kondition o kämpade. Inte nog med det, självklart kommer de där jäkla eksemet tillbaka o kliar sönder mig ! När jag väl är inne i mål efter ca 15 min, tar jag pulsen o börjar diskutera mitt eksem med läraren. " Mjojo, det beror nämligen på kapillärerna, det är nämligen dom som kliar. " Tack, men det där hjälper mig inte. Jobbigt var det i alla fall. O imorgon när det är skoljogg, tänker jag faktiskt gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0