Något irriterad...

Jag känner hur jag bara stapplar fram. Har sån förfärlig träningsverk, från gymmet, från koopertestet, o från idag. I skolan började dagen först ganska soft med film, skräckfilm dock. REC. Jag tycker inte den är så hemsk längre, men första gången när jag såg den hemma hos André blev det kortslutning i hans rum precis vi den läskigaste scenen, så då skrek jag rätt ut. :P. Någon som hade ungefär samma symtom idag var stackars Hanna. Maya & jag råkade skrämma den stackarn till tårar ! Lilla Hannibal...

Sen blidde de promenad, en 5 km promenad. Fatta jobbigt. Det tog typ 2 h. O jag ska gå o klaga hos rektorn, för jag tycker inte om idéen om att dom lagt om skollunken så att den ligger intill kyrkogården o dessutom går vi då på smala gator där människor bor o bilar kör. Jag har fler argument men det här engagerar ju inte alla, så jag sparar mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0