Mysdag = Min Söndag

Ja, NU är jag tillbaka då :P. Blev en liten sväng till André som ni kanske läste. o eftersom han ville att jag skulle komma fort, sa han att jag skulle äta hos honom. Så när jag plingar på hans dörr kommer han o kramar mig o säger "förlåt, det är kinamat", vilket jag inte är allt förtjust i. Men André är artig o tar mig till hans rum o kramar mig :P. Sedan kvider han fram ett litet; "får jag gå o äta, jag är såå hungrig, jag kan borsta tänderna sen!" Ha ha, så söt. Men han är jätte snäll mot mig idag, så han skjutsar mig till hamnen o äter en sallad med mig :) puss. Sedan kollade vi på The Sassy Girl. O av någon konstig anledningen tycker André att den handlar om oss ;P. Men den var väldigt fin :) Sen mös vi bara hela natten, o likadant morgondagen, lagade lite mat o kollade på Hitta Nemo :). Jag har nu även snott ett par shorts av honom så jag klarar springa på skolidrotten imorgon. Sjukt pinsamt dock.

Nu ikväll, ska jag plugga lite mer matte, o koka ett paket nudlar. Fett soft dag idag. Bara mys. Ska ta en varm dusch o sen bara rulla in mig i täcket. Ska nog inte skriva mer idag, är trött o kär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0