Lonely Lördag .

Värken sitter kvar i armen vilket betyder att träningen bara är att glömma.. Igår mös jag med André o vi såg filmen Hancock, vilken visade sig vara en riktigt bra film, absolut bättre än jag trodde. O idag vet jag inte riktigt vad som kommer hända... Skulle egentligen gått på fest med flickorna meen orkar inte ta mig hem ensam därifrån,.. O sen är det ju kulturnatta här i staden, men jag är lite försent ute för att hitta mig en lämplig partner att gå med :P Men annars ska jag sitta hemma i huset o mysa framför en film verkar vara det enda vettiga... Men det känns ändå lite tragiskt... Skulle så gärna bara vilja gå o se gycklarna :). Dom gör mig så lycklig. Fyller mitt hjärta med hopp, typ :). Men men.. Nu sitter jag här iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0