Linnea har mascaaara .

Snuuuuvig!  Behöver jag säga så mycket mer? Men nog var jag tillräckligt klämcheck för att drämma till med badminton på gympan. Pulsen gick dock upp i 188 :P Man ska väl inte träna när man är sjuk. Förresten har jag, som jag lovat(!) testat den där mascaran från Maybelline,

"Lash Stylist", o den visar sig vara riktigt bra. Borsten som såg ut som en mini-kam, separerade fransarna jättefint, o mina ögonfransar som jag tidigare klippt av, verkar ha blivit superlånga :)
Ett annat medel jag använde mig mycket av efter att jag klippt ögonfransarna var vaselin ! Är ögonfransarna spröda och torra är väl inget bättre än fett? Haha, det låter sjukt men det är något som jag brukar använda innan jag går o lägger mig. Något jag inte tror på däremot är att använda flera lager mascara. Som sagt är jag väldigt kritisk mot mascaror eftersom det känns som att man varenda eviga gång sliter av och bryter fransarna. Så jag brukar istället köra på sotning av ögat.




Puss & hej så länge ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0