Lilla Dukiga Tösa !

Nu har lilla Linnea varit duktig... Igår pluggade jag ett avsnitt i matte, vilket jag även ska göra idag, o nu har jag precis kommit hem från gymmet. Hann både gymma o springa 2 km. MEN, jag kan inte springa de här 2 km konstant, INTE för att jag är trött.. Utan för att jag får eksem på benen :S. Jag har alltid haft det problemet att mina ben börjar klia som i helvete när jag springer. Är det fel på byxorna eller på mig då, när jag upplevt det förut? Imorgon ska jag i alla fall försöka sticka ner på stan o fråga någon sport affär om de här problemet. Sen får jag väl gå till gymmet igen för o prova byxorna.
Sen ikväll ska jag nog unna mig en liten träff med André trots allt. Jag orkar inte leva som en ofrivillig eremit, med en helt misslyckad vecka.

Har fått lite lördagsgodis oxå, som jag ska försöka njuta av tills nästa lördag. Jag ska försöka hålla igen godisköpandet på vardagar, men det är ibland svårt när man får många tidsluckor på stan, eller nån trevlig hemmakväll hos någon... Men jag ska försöka ! Iaf kostade de 5,50 kr för nappar & 6 kr för Anthon Berg-choklad 72% från ÖB, ska försöka ersätta godis med mörk choklad, det är ju faktiskt sjukt gott. Förresten ser jag helt miserabel ut på bilden, bara blev så, jag är ju som sagt sjukt trött o sminkad o blablabla. Men nu är det dags för mig att äta mat, duscha o sen nörda mig med matte :O;) Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

idiot

2008-09-06 @ 16:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0