Let's go to the library .

Seeg kväll igår.. Men jobbade ikapp all matte, kokade majs, åt popcorn med saft och såg på Lilja 4-ever. Egentligen skulle jag druckit en cola MEN hela lördagen hade jag jätte ångest för att dricka läsk... Så blidde saft. Faen nästa helg får det faktiskt hända någonting. Idag vaknade jag vid 10 men drog mig ett tag i sängen. Men mitt problem i armen kvartstår, plus så har det blivit en liten bula där sprutan gått in :S. Just nu ska jag börja dra mig till biblioteket där mina nördar Sandra & Hanna inväntar mig, vi ska nämligen skriva en kemilabbrapport. Super duper kul. Dessutom tänker jag vara skabbig idag. Så vi ses imorgon allt som heter utseende. Underbart dessutom att det just idag är fint väder.



Bild från i våras när jag och André var på cykeltur i Norge :) ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

just idag var du ju finast babe :)

2008-09-21 @ 21:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0