Lash Stylist .

Nu har jag gjort klart ett kapitel i kemi o jag är stolt :) Så nu ska jag cykla till överskottsbolaget (även kallat ÖB) o köpa lakritsnappar, ev halstabletter o kanske något till håret :P. Är ju väldigt fint väder så. O imorgon ska jag testa min mascara jag köpte från maybelline på H&M :P Jag har aldrig mascara nu för tiden som jag kanske sa, o det beror på att Hanna o jag hade en pakt i sommar som innebar att vi klippte av våra ögonfransar för att dom skulle bli tjockare. Längden har iaf växt tillbaka, o inte är dom sämre iaf. Men ni får se hur det ser ut imorgon, lägger upp en före- o efterbild :) Men nu ska jag cykla iväg.

Kolla vilken speciell borste! En anledning varför jag vill testa den. [Bild från google]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0